Khamis, November 13, 2008

SELAMAT HARI LAHIR BUAT SAYA.

Allah selamatkan saya!
Allah selamatkan saya!
Allah selamatkan saya ini..Allah selamatkan saya!!

Selamat hari lahir yang ke xx kepada saya. Rupa-rupanya usia saya sudah berubah saat ini. Saya bersyukur kerana Allah memanjangkan usia saya. Azam saya hanya satu iaitu untuk menjadi insan terbaik dalam usia yang cukup matang ini bagi seorang manusia. Saya juga bersyukur kerana saya dapat lagi bernafas saat ini walaupun kenangan catatan 'malam pertama' saya masih baru dalam ingatan.

Sudah pasti saya mahu agar malam pertama saya nanti adalah malam pertama yang indah untuk dikecap oleh manusia yang lemah serba serbi ini.

Sekali lagi saya ucapkan 'selamat hari lahir buat saya'. Terima kasih bonda kerana telah melahirkan saya dan menjadi saya seperti hari ini. Maafkan saya bonda kerana masih lagi 'berkasar' dengan bonda (sesekali).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails