Rabu, September 24, 2008

Kad Raya

Selamat hari raya..semua orang boleh menyampaikan ucapan raya baik melalui email, sms dan apa-apa cara pun. Tapi, bagi saya hari raya seolah-olah tidak bermakna tanpa melayangkan kad raya terutama kepada keluarga terdekat dan sahabat-sahabat ketatku.

Kad raya,
walaupun agak tradisional jika hendak dibandingkan dengan zaman yang maha canggih ini tetapi bagi saya kad raya sempena hari raya ada sentimental value tersendiri. Siapa yang ajar semua ini??Siapa lagi kalau bukan arwah Pa tercinta. Beliau selalu menyuruh anak-anak hantar kad kepada guru-guru..dan bila anak-anaknya sudah dewasa tanpa disuruh dipaksa anaknya pandai pula menghantar kad raya buat kekasih.

Alhamdulillah, tahun 2008 ini walaupun masa begitu deras saya sempat melayangkan kad-kad raya buat insan yang tersayang dan mempunyai jasa kenangan sendiri dengan diri ini. Mana mungkin saya melupakan Hjh Rahimah Rahim JB(ibu angkat-posting jb'93)
Pak Cik Kasim Bt Gemuroh, Hj Mohd Noor Felda Kerteh( bapa angkat OPKIM PERMATA UKM),Syed Anuar GPMS, Kanda Za, kanda Mi, Adik Jam, Adik Rah, Adik Bi, kawan-kawan Nor Azimah, Kak Yam,Kak Abadah, Saudara-saudara sekapal musim haji KT29 2005 Hjh Noor Fauziah, Hjh Kamariah, Hjh Latifah dll.

Walaupun ada orang kata membazir tenaga, masa kerana mengepos kad raya bagi saya, saya tetap dengan diri saya. Walaupun jarang orang membalas kad-kad raya dari saya - saya tak kisah. Aimann tak kisah. Janji saya ingat kawan-kawan dan keluarga saya.

Apa pula pendapat anda???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails