Isnin, Februari 16, 2009

Sayonara Tn Haji Mhd Ramli Che Mat!!

Kenangan: Sedetik masa bersama Ayahanda Mhd. Ramli
Sebenarnya, tidak tahu dari arah mana saya harus mulakan 'sedetik masa' bersama pengetua SMK Tengku Mahmud yang satu ini. Pejam celik pejam celik, hari ini tercatat satu lagi peristiwa Tn Haji Mhd Ramli Che Mat akan bertukar ke SMKPNZ (pertukaran yang entah kali ke berapa..) dan pihak kami menyambut ketibaan seorang pengetua dari PPD. Jauh di sudut hati ini terbenam satu perasaan yang teramat sayu untuk berpisah dengan ayahanda Hj Mhd Ramli Che Mat. Bagi saya, beliau adalah umpama seorang ayah yang amat disayangi oleh warga sekolah. Kebetulan beliau merupakan sahabat arwah ayahanda saya sedetik masa dahulu.

Walau masa bersama cukup sekejap tapi ikatan umpama ayahanda sendiri tidak dinafikan cukup menyentuh jiwa. Sungguh! Saya tidak dapat menahan air mata ini saat mengiringi pemergiannya.

Saya doakan semoga ayahanda Hj Mhd Ramli Che Mat dianugerahkan kekuatan dan keberkatan hidup walau di mana pun tn haji berada. Barakallahu laka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails