Ahad, November 08, 2009

Indahnya CiptaanMu Ya Allah

Ikan yang membentuk mozek di lautan- subhanallah

Salam pertemuan. Salam kemuliaan buat junjungan Nabi Muhammad s.a.w.. Sudah lama saya menyepi dari menulis cerita, kisah suka duka, atau..ya apa-apa jua yang saya fikirkan perlu. Ini kerana saya terlalu sibuk dan sentiasa menyibukkan diri.

Malam ini, tatkala (wah, macam ayat zaman dulu)..saya mencari-cari bahan cerita @ berita untuk dipaparkan di rumah 'sedetik masa sejentik rasa', saya terjumpa gambar (lihat atas), yang amat menakjubkan. Berkali-kali saya mengucap syukur kerana saya dapat melihat keajaiban Allah Yang Maha Agung melalui foto itu. Amat menakjubkan bukan.

Sekian saja. Sekadar berkongsi keindahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails