Rabu, Disember 30, 2009

Sunyinya Tanpa Teman

Salam bahagia. Saya kira catatan saya ini mungkin ringkas sahaja sekadar meluahkan perasaan yang terasa begitu asing menjelang 2010. Kenapa saya? Pagi tadi sekitar jam 8.30, satu mesyuarat biasa bagi warga kerja menjelang tahun baru, sesi baru.. saya juga tidak terkecuali sama-sama menadah telinga mendengar ucap bicara sang pentadbir. TAPI, di sudut hati ada sesuatu yang terasa hilang dan sepi. Sesungguhnya saya sunyi. Begitu saya ditegur ramai kenalan ke mana menghilangnya 'kamcing' saya? Sedih pula rasa hati. Berdukalah aduhai hati. Semoga akan ada sirna jua suatu hari nanti. SEMOGA. Selamat bertugas di tempat baru wahai sahabatku Ustazah Nor Azimah binti Mohd. Zin di SMK Nasiruddin Shah, Besut, Terengganu. Sahabatmu ini pasti merinduimu.

Sayonara 2009!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails