Sabtu, Mei 09, 2009

SELAMAT HARI IBU 2009!

Salam rindu buat ibu-ibu di seluruh dunia. Selamat Hari Ibu 2009. Sebenarnya sambutan hari ibu ini saya hanya tahu apabila saya menjadi ibu. Bagi saya hari ibu - biasalah! Tapi, apabila usia saya kian bertambah dan anak-anak makin membesar saya merindukan ucapan hari ibu dari anak-anak. Kadang-kadang, kalau dapat 'hadiah' pun kira ok. Paling tidak pun ada makan-makan di restoran kegemaran.

Emm, dalam hidup ini saya dilahirkan oleh seorang ibu Hasmah binti Awang namanya. Beliau lahir ke dunia ini tanggal 21.10.1947. Selamat hari ibu ma. Malam ini bonda bertolak ke Melaka. Nampaknya hari ibu disambut di Melaka. Halalkanlah setitik air susumu untuk membesarkan daku...tak terbalas jasa dan pengorbananmu ma.

Oleh kerana saya juga menjadi ibu kepada anak-anak saya, saya ucapkan selamat hari ibu kepada saya sendiri. Tahniah kerana saya berjaya menjadi ibu yang pandai berleter kepada anak-anak. Saya WAJIB bersabar jika ingin menjadi ibu yang hebat cemerlang dan gemilang di dunia dan akhirat.

SELAMAT HARI IBU.

2 ulasan:

  1. ibumitahli 2009Ahad, 10 Mei, 2009

    Leteran kita bukan leteran sebenar. Leteran kita leteran membina modal insan. Leteran kita bukan membebel tak tentu arah. Leteran kita leteran terarah kebaikan. Leteran kita leteran positif. Mengharap terbaik untuk anak-anak. Kadang-kadang leteran kita, leteran "marahkan nyamuk kelambu dibakar".....

    BalasPadam
  2. Ha ha ha ha..betui betui betui..marahkan siapa yek?? Kalau marahkan suami lagi tidak baik. Berdosa tau...

    BalasPadam

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails