Selasa, November 23, 2010

SYUKUR ALHAMDULILLAH




Alhamdulilllah segala puji-pujian hanyalah untukMu Ya Allah, salawat dan salam ke atas junjungan Nabi Muhammad s.a.w. Syukur alhamdulillah kerana masih lagi dapat hidup pada hari ini hari Selasa 23.11.2010.

Hari ini saya amat bersyukur kepada Allah SWT kerana doa dan harapan saya sudah dimakbulkan. Kenapa bersyukur? Bukankah kita sebagai hambaNya mesti bersyukur kepadaNya sama ada berita gembira atau sebaliknya. Biarlah hanya Allah sahaja yang tahu apa yang ada dalam hati saya ketika ini.
Saya mengucapkan terima kasih kepada semua ahli keluarga terutama suami tercinta kerana sentiasa memberi sokongan padu dalam kehidupan saya, ibunda saya Hajah Hasmah Awang, Kekanda-kekanda saya Hajah Fariza Nurbaya dan Jailami, serta adik-adik yang disayangi.
Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails