Jumaat, Mac 13, 2009

PTK datang lagi..

Salam PTK buat warga pendidik seluruh negara, seluruh dunia. Tapi, PTK satu-satunya peperiksaan untuk cikgu-cikgi kat Malaysia...3-4 hari lagi kita pakat menduduki peperiksaan PTK. Saya ni sudah masuk kali kedua PTK DG44. Sempat melalui fasa 1 iaitu PTK dengan cara PSK dan UAK bergebang selama 8 hari di hotel-hotel terpilih. Sekarang fasa II, PTK DG44 diubah kepada soalan aneka pilihan.

Semalam keputusan SPM 2008 diumumkan di seluruh negara, esok lusa warga cikgu pula akan menduduki peperiksaan. Ulangkaji?? Belajar??Study group?..saya masih tidak nampak jalan mana yang harus dituju. Adalah baca majalah pendidik. Itu pun majalah pinjam. Harap-harap 'akan ada sesuatu di sebalik sesuatu'.

Tahniah untuk teman-teman yang mendapat keputusan cemerlang dalam PTK Ulangan 2/2008. Hjh Ramlah Mohd, Hjh Mahani Mohamad dan Hjh Rohani Ishak berjaya memperoleh IV-IV.

Selamat menduduki peperiksaan Penilaian Tahap Kecekapan pada 17-19 hb. Mac 2009. Ingat!! Jalan mesti ke depan bukan undur ke belakang. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails