Rabu, Mac 11, 2009

Terima kasih!

Alhamdulillah, sekali lagi saya bersyukur kepada Allah swt kerana saya masih diberi pinjaman alat pernafasan olehNya bagi meneruskan sisa-sisa kehidupan di dunia yang fana' ini. Hari ini, saya diberi amanah untuk merealisasikan majlis sambutan Maulidur Rasul peringkat sekolah. Walaupun saya memang tidak tahu sejauh mana 'impak' kepada murid-murid, tapi saya amat percaya bahawa jiwa yang kosong ini mesti disumbat dengan makanan rohani yang jarang-jarang dicari oleh manusia.

Justeru, hasil wahdah yang jitu gabungan tenaga, idea dan pendapat kami berjaya ke noktah terakhir majlis tersebut tepat sebagaimana yang dirancang dan dijadualkan.

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan syukran jazilan li kulli 'krew' hadiah dan cenderamata, jong kaka bunga rampai dan susun atur dewan Jubli Emas, ajk yang sentiasa selamat dan tidak selamat, mudarris yang bersengkang 'mata' mendengar ceramah dan mualim yang sampai meleleh liur terlena di dalam air-con di bilik guru (tak turun le tu..!!) dan semua anak-anak cilik tg. satu yang sudi mendendangkan lagu 'salamun salam' seiring gendang dan kompang di majlis penuh barakah ini. Insya Allah.

Terima kasih Cikgu Hj Man kerana menyisipkan kata-kata 'tahniah' kepada saya dan sahabat selaku jong penggerak. Apa-apa pun, mujur Pn Hjh Nathrah Awang Teh sentiasa murah memberi apa yang patut diberi terutama 'fulus'. Fulus woii..tak ada fulus semua tak jadi.
Terima kasih semua.(Penceramah kita Hj Hamzah Hamat, jurukuiz kita Hjh Mahani dan pemimpin kompang Pn Shaidati Qamar). Panjang umur jumpa lagi tahun depan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mungkin Anda Juga Minat

Related Posts with Thumbnails